Kurumsal Hizmet Kalitesi

Hizmet Kalitesi

Port VALE ' de hizmet 2011 senesinden buyana ISO 9001 - OHSAS 18001 ve 14001 standartlarına göre sunulmaktadır.

Hizmetin sunumun' da aynı kaliteyi tutmak için çeşitli yöntemler kullanılmaktadır. Tek bir araştırma yöntemine bağlı kalınmamaktadır. Sürekli sektörümüz ile ilgili araştırmalar yapılmaktadır. Görev yapan personelimize bu konuda çeşitli görevler verilmektedir. Çıkacak sonuçlar harici personellerimiz ile paylaşılmaktadır.


Port VALE hizmetleri sunulurken;



• Düzenli anketler
• Niteliksel araştırma teknikleri
• Müşteri panelleri
• İşlem analizleri
• Gizli müşteri
• Şikayet analizleri
• Personel araştırmaları
• Aracı firma partner araştırmaları

İşletme' de dolaşan yöneticiler ile çok çeşitli araştırmalar yapılmaktadır.

• Güvenirlilik
• Karşılık vermek
• Yetkinlik
• Ulaşabilirlik
• Nezaket
• İletişim
• İtibar
• Güvenlik

Müşterimizi anlama üzerine alınan eğitimler ile Port VALE hizmetleri kalitesi standartları oluşmaktadır.